Странице

уторак, 23. новембар 2010.

Ispušili

Upravo uđoh u kancelariju sa terase na kojoj nam je ljubazno rukovodstvo Sajma odobrilo jednu poziciju, koja mora biti obeležena u skladu sa zakonom i gde mi, "šačica" pušača, možemo da robujemo svojim bolesnim navikama. Sreća naša pa nas je neko pogledao odozgo i poslao nam sunčane dane bez vetra, te nam pušenje ovih dana predstvlja pravo uživanje. Uskoro ćemo taj osećaj zameniti osećajem pušenja u bolidu pokojnog Aertona Sene i to bez krova, a to, ako uopšte pod naletima vetra i uspemo da zapalimo po jednu. Stižu nam dani cvokotanja, ali pročitah pre neki dan članak o penzionisanom zaposleniku NASA-e, koji odgovorno tvrdi da se sagorevanje kalorija, verovali ili ne, ne događa pod uticajem toplote, već upravo dok se smrzavamo, dakle, docvokotaću ove zime do manekenske linije. Eto i jedne lepe i korisne stvari koju je primena ovog zakona iznedrila.
Pod uticajem ovog nadasve korisnog zakona sam počela svako jutro i da ustajem pola sata ranije, kako bih skuvala kafu i u sedećem položaju popušila par cigareta, a možda i pogledala nešto zanimljivo na televiziji. Upravo to se i desilo. Prebacim jutros na VH1 i posle zastrašujuće grotesknog prikaza onog bespolnog i aseksualnog bića poznatijeg kao Lejdi Gaga, kreće spot koji počinje skidanjem nekih privlačnih tela...uf  pomislih...leglo mi je kao šamar budali. Naziv pesme obećava: All the Lovers, izvođač Kylie Minogue. Daj nešto slatko da odgledam, kad već ne pijem slatku kafu.
Lepo se razvijaju događaji, svi se skidaju, ljube se, muško- ženski parovi, muško- muški, žensko -ženski, kreću svi polako na gomilu, United Colors of Benetton, svega ima, crnaca, kineza, indijanaca...divota... i naravno seksipilna Kajli sa mnoštvom ruku na svom obnaženom telu. Eksplicitnog li spota, pomislih. Mašu, raduju se, uživaju...ja srkućem kaficu, uvlačim dimić...gomila sve veća i veća. Kajli u ravni sa devedesetsedmim spratom nebodera, Kajli u visini vrha nebodera, očekivah Spajdermena, ali ne. Pojavio se konj.
U tom trenutku sam se stvarno uplašila daljeg razvoja događaja i nisam smela dalje da gledam, a i bilo je vreme da krenem u nove radne pobede.
Back to reality...evo me u ćošku na terasi na sedmom spratu mog nebodera, ponosna na svoju novu funkciju Lica odgovornog za sprovođenje zakona,  potpuno obučena, čak ni konja na vidiku. Šta ću kad sam kobila, pa nisam slušala svoje roditelje koji su me na vreme upozoravali da je pušenje jedna ružna navika koje ću se teško otarasiti.

Нема коментара:

Постави коментар